Vážení zákazníci, prichádza nárast cien konštrukčných materiálov. Využite možnosť obstarania skleníkov, pergol a záhradných domčekov za rozumné čiastky a ušetrite.
Prihlásenie
Katalog produktov Skryť

Jak vám můžeme pomoci?

Informace o produktech
Objednávky, reklamace O nákupu

Reklamácia a vrátenie

Snažíme sa, aby naše produkty maximálne uspokojili zákazníkov. Pokiaľ sa predsa len stane, že na ňom nájdete vadu pri doručení, alebo v záručnej lehote, máte právo sa ohradiť. Pri vybavovaní reklamácie, či vrátení prosím postupujte nasledovne:

Reklamácia

Všetok tovar skontrolujte ihneď po prevzatí. Je veľmi dôležité zapísať prípadné nedostatky do prepravného listu dopravcu a zásielku prevziať s výhradou.

Oznámenie s číslom objednávky nám pošlite cez reklamačný formulár, do ktorého priložíte fotodokumentáciu vady a návrh na riešenie (napr. výmena chybného dielu, finančná kompenzácia, vrátenie). Neštandardný stav tovaru pri prevzatí oznámte najneskôr do 3 dní od doručenia, prejavenie vady v záručnej lehote neodkladne po zistení.

Vrátenie tovaru bez udania dôvodu

Zákazníci môžu odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia objednávky. Požiadavku na vrátenie nám vždy najskôr zadajte cez formulár pre iné dotazy, aby sme dohodli ako a kam tovar vrátiť. Po obdržaní tovaru vrátime zaplatenú čiastku zníženú o skutočne vynaložené prepravné náklady.

Podľa zákona bude reklamácia vybavená do 30tich dní od podania. Pokiaľ nie je uvedené inak, vzťahuje sa na všetok inzerovaný tovar štandardné záručné obdobie 24 mesiacov. Upozorňujeme, že v súlade s obchodnými podmienkami nemožno produkty upravené a modifikované na prianie zákazníka reklamovať ani vrátiť.

Často se nás ptáte
Čo skontrolovať pri prevzatí?

Skontrolujte si, či ste dostali správny tovar v patričnom množstve a kvalite a či nie je balenie alebo výrobok poškodený. Všetky nedostatky musia byť zapísané do prepravného listu.

Musím prevziať poškodenú zásielku?

Tovar v neštandardnom stave môžete odmietnuť s výhradou, ale pokiaľ je poškodená len časť väčšieho produktu, odporúčame zapísať vadu do prepravného listu, prevziať s výhradou a reklamovať len danú časť.

Kam poslať tovar?

Inštrukcie na odoslanie reklamovaného, alebo vráteného tovaru obdržíte na e-mail po vybavení vašej žiadosti. Prosíme, vyčkajte na oznámenie.

Kto financuje poštovné?

Pri reklamácii a vrátení tovaru platí poštovné zákazník.

Ostatní dotazy

Hľadáte príslušenstvo k tovaru vo vašom košíku?

Je vám k dispozícii v tejto ponuke.

Na vašem soukromí nám záleží

My, společnost BUILDEX GROUP s.r.o., IČO 05362431 (kontakt) potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".